10 dolog v0.1

10 dolog, amit soha ne mondj egy rosszul alvó gyerek anyukájának.

1. “Ma a gyerek felkelt már fél 7-kor, pedig szombat van, olyan fáradt vagyok”
MÁR olyan korán? Tényleg? Szombaton??? És csak este 10-kor feküdt le? A szemtelenje….
2. “Beteg vagy? Olyan karikásak a szemeid.”
...látnál smink nélkül….
3. “Azért ennyire csak nem lehet rossz, már elmúlt 2 éves és az összes foga kinőtt”
Nem, valóban nem ennyire rossz. Az igazság az, hogy én ébresztgetem időnként éjjel, mert unatkozom és olyan mókás, amikor sír…Na meg hazudok is, az is mókás.
4. “Biztos nem fárad el eléggé.”
Na húzz el innen. Mert nem létezik, hogy ha túl fáradt, még rosszabbul alszik...
5. “Biztos túlságosan elfárad estére.”
Biztos. Odateszem lépcsőzni este 8-kor, mert tudom, hogy akkor még annyit sem alszom, mint egyébként.
6. “Biztos túl sokat alszik délután.”
Megmondjam, mennyit?
7. “Lehet melege van. Vagy fázik. Vagy rossz irányban áll az ágya a szobában.”
Ah valóban, ez eszembe sem jutott. Én tétlenül ülök 2 éve, panaszkodva, meg sem próbáltam változtatni a dolgokon.
8. “Olvastad a ……. könyvet? Abban jó tanácsok vannak erre vonatkozóan.”
Kösz….igen. Már máglyát raktam az összes ….. és társai könyvből.
9. “Még nem nézted meg a …. filmet? Pedig már 3 hónapja kijött!”
Film?? Hacsak nem 20 perces, esélytelen, hogy egyhuzamban végignézzem, haver. Vagy a gyerek ébred meg, vagy én alszom bele….
10. “Eljössz ma este bulizni?”
Utállak.

Folyt köv. ;)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések